♀دخـمـلـونـه♀

CAT's
FRIEND's

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 53649
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1




♀دخـمـلـونـه♀
شیر زن...
پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 15:11

ﯾﻪ ﺩﺧﺘــــــــــــــﺮ :
ﺍﮔﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺑﺬﺍﺭﻩ میگن ﺧﻮﺩﺵ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻧﯿﺴﺖ !
ﭼﻮﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺷﺪﻩ !
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻋﮑﺲ ﺧﻔﻦ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺣﺘﻤﺎً Photoshope !
یا حتمأ عمل کرده این قیافه خودش نیس !
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ
ﻧﻔﺴﯽ ﺩﺍﺭﻩ !
اگه فقط عکس صورتشو بذاره میگن هیکلش داغونه که کامل نذاشته !
اگه عکس کامل بذاره میگن لایکا واسه هیکلته ها !
ﺍﮔﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺗﯿﭗ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺳﮑﻞِ ...
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﯿﭗ ﺑﺰﻧﻪ ﻗﺮﺗﯿﻪ !
ﺩﺭ ﮐﻞ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ....
ﯾﻪ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻦ ﺑﻬﺶ ...
ﭘﺲ ﺑﻬﺘــــــــــﺮﻩ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺧﺘــــــــــﺮ !
ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﭙﻮﺵ ...
ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻦ !
ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﻝِ ﺗﻮﺋﻪ ! ﺣﻘّﺘﻪ !
ﺑﻘﯿﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥﺑﮕﻦ ...
ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﻭ ﻟﺬّﺕ ﺑﺒﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻭ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺕ

 

 

 

زن بودن مهم نیست!

شیرزن بودن هنر است!

من یک زنم...

نگاه به چهره ی ظریفم نکن

اگر اراده کنم

 

هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشید!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

aaaannnniiiittttaaaa
ساعت15:58---7 تير 1394
nakheiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatiiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ:دهاتی خانوم اون دهاتیه دهاتی بدبخت خخخخخخخخخخخخخخ


آنیتا
ساعت19:27---2 ارديبهشت 1394
من فقط عکسارو نگاه میکنم زیاد نوشتی حال ندارم بخونم عکساتو بیشتر کناقا اون دختر دومیه چقدر شبیه لنائه داهاتی خانوم خواسته خودشو شبیه اون بکننه
پاسخ:باشه بیشتر میکنم عکسارو .... خخخخ دهاتی عزیزم ن داهاتی خخخخخ


در امتداد باران
ساعت14:05---2 ارديبهشت 1394
وبلاگـــــــــــــــت خیلی عالیه وااااااااااااااای
لایت میکنم حتما
تو هم به وب من سر بزن خوشحال میشم

پاسخ:ممنون...حتما سر میزنم ;)


بهار
ساعت16:02---27 فروردين 1394
وبت لایک داره
پاسخ:قربون شومااا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Wrote by ♀GiRlS♀ | |




قالب وبلاگ


قالب وبلاگ



قالب وبلاگ














































فول کد موزیک


فول کد موزیک


فول کد موزیک